فصل پنجم – مقررات متفرقه

ماده 37
سهم وزارت مسکن و شهرسازی در شرکتهایی که در اجری قسمت اخیر تبصره (5) ماده (11) قانون با مشارکت بیش از پنجاه درصد ( %50 ) بخش غیر دولتی ایجاد می‌شود، به صورت آورده غیر نقدی از محل زمینها به قیمت عادله روز کارشناسی رسمی تامین می‌شود. اساسنامه این گونه شرکتها نیز مطابق تبصره یاد شده، به تصویب دولت خواهد رسید.
خدمت کارکنان دولت در شرکتها یاد شده با توجه به ماده ( 11 ) قانون استخدام کشوری مجاز است.
ماده 38
قوای انتظامی و نهادهای انتظامی انقلاب اسلامی حسب مورد به تقاضای وزارت مسکن و شهرسازی یا شهرداریها مکلفند در رفع آثار تصرف و تجاوز از زمینهای مشمول قانون، با وزارت مسکن و شهرسازی و شهرداری‌ها همکاری، نظارت و دخالت مستقیم نمایند.
ماده 39
با انقضای پنج سال مهلت مندرج در ماده ( 9 ) قانون، صرفاً موادی از این آیین نامه که در ارتباط با کلیه شهرها و شهرک‌های کشور باشد، همچنان قابل اجرا بوده و در کلیه شهرها و شهرک‌های کشور به صورت یکسان، عمل می‌شود.
ماده 40
این تصویب‌نامه جایگزین تصویبنامه شماره 51994/ت 315 مورخ 1367/4/29 می‌شود.
حسن حبیبی – معاون اول رییس جمهور
Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function get_footer() in /var/www/html/wp-content/themes/oceanwp/singular.php:76 Stack trace: #0 /var/www/html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /var/www/html/wp-blog-header.php(19): require_once('/var/www/html/w...') #2 /var/www/html/index.php(17): require('/var/www/html/w...') #3 {main} thrown in /var/www/html/wp-content/themes/oceanwp/singular.php on line 76