Skip to content
- ماده 8
- مقام ارجاع، شکایت یا دادخواست ثبتشده را با رعایت تخصص و ترتیب وصول، فوراً از طریق سمپ به یکی از شعب ارجاع میدهد. پس از ارجاع پرونده، شماره یکتای کشوری، ردیف فرعی، شماره بایگانی و رمز پرونده، توسط سمپ ارائه خواهد شد که باید از طریق ابزارهای الکترونیکی مانند پیامک یا پست الکترونیکی در اختیار تقدیمکننده دادخواست یا شکایت قرار گیرد.
تبصره ـ مرکز موظف است بهتدریج امکان ارجاع خودکار پرونده را بر اساس نوع و تعداد پروندهها و موجودی شعب و تخصص قضات فراهم نماید.
73
Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function get_footer() in /var/www/html/wp-content/themes/oceanwp/singular.php:76
Stack trace:
#0 /var/www/html/wp-includes/template-loader.php(106): include()
#1 /var/www/html/wp-blog-header.php(19): require_once('/var/www/html/w...')
#2 /var/www/html/index.php(17): require('/var/www/html/w...')
#3 {main}
thrown in /var/www/html/wp-content/themes/oceanwp/singular.php on line 76