ماده 13

1 – طرفین می‌توانند در مورد تشریفات جرح “‌داور” توافق نمایند.
2 – در صورت نبودن چنین توافقی، طرفی که قصد جرح “‌داور” را دارد باید ظرف 15 روز از تاریخ اطلاع از تشکیل “‌داوری” یا اطلاع از هر گونه اوضاع و احوال مذکور در بند 1 ماده 13 دلایل جرح را طی لایحه‌ای به “‌داور” اعلام کند. “‌داور” در مورد جرح اتخاذ تصمیم می‌کند، مگر اینکه”‌داور” مورد جرح از سمت خود کناره‌گیری کند و یا طرف مقابل نیز جرح را بپذیرد.
3 – جرحی که با رعایت تشریفات بندهای 1 و 1 این ماده به عمل آمده است اگر مورد قبول قرار نگیرد، طرفی که “‌داور” را جرح کرده می‌تواند ظرف‌ 30 روز پس از دریافت اخطاریه حاوی تصمیم مربوط به رد جرح، از مرجع موضوع ماده 6 درخواست نماید که نسبت به جرح، رسیدگی و‌ اتخاذ تصمیم کند. مادام که چنین درخواستی تحت رسیدگی است “داور” می‌تواند جریان داوری را ادامه داده و رای نیز صادر کند.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function get_footer() in /var/www/html/wp-content/themes/oceanwp/singular.php:76 Stack trace: #0 /var/www/html/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /var/www/html/wp-blog-header.php(19): require_once('/var/www/html/w...') #2 /var/www/html/index.php(17): require('/var/www/html/w...') #3 {main} thrown in /var/www/html/wp-content/themes/oceanwp/singular.php on line 76